Paparan terbaik blog ini adalah dengan menggunakan browser Mozilla Firefox. Dapatkan Mozilla Firefox versi 3.5 di sini

Sumbangan Kepada Ustazah Siti Aishah

Friday 10 April 2009

minggu lepas isteri telah menerima panggilan telafon dari seorang sahabat yang memaklumkan bahawa salah seorang teman iaitu Ustazah Siti Aishah Razali dari SK Rakyat Jln Hj Bolhassan telah kehilangan suami serta kedua orang mertuanya yang melgalami kemalangan jalanraya setelah pulang dari melawat beliau yang menjalani pembedahan.

ironinya pembedahan yang dijalankan keatas beliau adalah pembedahan kelahiran anak kedua mereka.. bermakna bapanya (arwah suami Siti Aishah) hanya sempat menatap wajah anak buat kali pertama & terakhir ketika bayi itu lahir...

tambah menyedihkan, ketika melahirkan anak yang pertama tahun lepas, anak tersebut juga telah kembali ke pangkuan Ilahi..

sama-samalah kita menghulurkan sumbangan bagi meringan beban yang beliau hadapi.. insyaALLAH... sumbangan boleh di bank-in melalui akaun Maybank yang tertera di sebelah kiri atas blog ini... semoga amalan kita diterima Allah.. amin..

0 ulasan:

DISCLAIMER

All data and information provided on this blog is for informational purposes only. Blog owner makes no representations as to accuracy, completeness, currentness, suitability, or validity of any information on this blog and will not be liable for any errors, omissions, or delays in this information or any losses, injuries, or damages arising from its display or use. All information is provided on an as-is basis.

Anda Adalah Pelawat Ke

  © Free Blogger Templates Columnus by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP