Paparan terbaik blog ini adalah dengan menggunakan browser Mozilla Firefox. Dapatkan Mozilla Firefox versi 3.5 di sini

PTK oh PTK...

Monday 23 March 2009

Jam 8.50 pagi aku turun dari rumah bermotosikal tanpa helmet ke SMK Semerah padi... kebetulan sekolah dekat dengan rumah... target aku nk habiskan secepat mungkin kertas umum yang aku ambil... sesampai di sekolah rupanya bilik exam tingkat 3... aduh.. terpaksa mendaki... terus aku mencari bilik exam... bila dah jumpa rupanya open book test... aku mintak kebenaran dr pengawas utk turun balik ambik buku... (rugi kalau rukhsoh x digunakan)...

rupanya bila bukak buku nie lambat pulak jadinya... tapi aku berjaya siapkan dalam 9.50 he he he... bukan apa, nk hantar orang rumah (yang kebetulan ambik paper khusus je) ke SMK St. Joseph yang lbh kurang 12 km dari rumah... dia malas nk drive... katanya susah nk park.. satu lg sbb x nak hantar Hasif ke rumah pengasuh...

lepas hantar orang rumah aku bawak hasif beli kentang goreng pastu balik terus ke rumah... tu je la cerita pasal PTK... x de yang menarik he he he...

0 ulasan:

DISCLAIMER

All data and information provided on this blog is for informational purposes only. Blog owner makes no representations as to accuracy, completeness, currentness, suitability, or validity of any information on this blog and will not be liable for any errors, omissions, or delays in this information or any losses, injuries, or damages arising from its display or use. All information is provided on an as-is basis.

Anda Adalah Pelawat Ke

  © Free Blogger Templates Columnus by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP