Paparan terbaik blog ini adalah dengan menggunakan browser Mozilla Firefox. Dapatkan Mozilla Firefox versi 3.5 di sini

Sambutan Maulidur Rasul Peringkat SK Santubong 1430H

Sunday 8 March 2009


Alhamdulillah setelah segala perancangan dibuat, tanggal 13 Mac 2008 (Jumaat) bersempena penghulu segala hari, SK Santubong akan mengadakan Majlis Sambutan Maulidur Rasul.

Acara akan dimulakan dengan perhimpunan & taklimat perarakan seterusnya akan disusuli dengan acara utama iaitu perarakan mengelilingi Kampung Santubong merentasi Kampung Sungai Takoyong. Perarakan ini akan diiringi oleh Selawat keatas Nabi SAW dan dijangkan akan mengambil masa satu jam setengah. (gambar di atas adalah banner sempena majlis tersebut)

Kemuncak bagi acara ini adalah jamuan bubur asyura yang disediakan oleh Staf SK Santubong. diharapkan program ini akan berjalan lancar dengan izin Allah...

2 ulasan:

abuierfan.blogspot.com 8 March 2009 at 13:20  

Salam.

Anta buat sepanduk tu ker...cantik tu, klu ada jd hakim ana bg sepanduk sek anta menang.

Badie Zakri 8 March 2009 at 21:20  

a'ah... simple2 je... x de idea nk buat canggih2 sangat..

DISCLAIMER

All data and information provided on this blog is for informational purposes only. Blog owner makes no representations as to accuracy, completeness, currentness, suitability, or validity of any information on this blog and will not be liable for any errors, omissions, or delays in this information or any losses, injuries, or damages arising from its display or use. All information is provided on an as-is basis.

Anda Adalah Pelawat Ke

  © Free Blogger Templates Columnus by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP